5 november 2014

Verkiezingsmagazine ‘Lokaal 14’ op de mat in hele Krimpenerwaard

Dinsdag viel in de hele Krimpenerwaard het verkiezingsmagazine Lokaal 14 van de PvdA Krimpenerwaard op de mat. In het gevarieerde magazine komen de eerste vijf kandidaten van onze lijst uitgebreid aan het woord.

Het blad bevat ook verhalen uit de Krimpenerwaard: een artikel over vrijwilligers die zwembad ‘Ons Polderbad’ in Stolwijk open houden en een interview met de Ouderkerkse huisarts Jan Kwakernaak over de nieuwe zorgtaken waarmee de gemeente Krimpenerwaard te maken krijgt.

Daarnaast laten landelijke kopstukken uit de partij zich uit over onderwerpen waarmee de gemeentepolitiek te maken krijgt. Verder een overzicht van sociaaldemocraten die veel hebben betekend voor gemeenten, onder wie het huidige Tweede Kamerlid en voormalig wethouder van Woerden Loes Ypma, en een quiz over gemeenteraden en gemeenten.

Cover van ons verkiezingsmagazine 'Lokaal 14'

Kortom, een gevarieerde inhoud, een echt bewaarexemplaar – ten minste tot 19 november wanneer de Krimpenerwaard een nieuwe gemeenteraad kiest!

Heb je het blad niet ontvangen, bijvoorbeeld omdat je een nee/ja– of nee/nee-sticker op je brievenbus hebt geplakt? Geen nood, je kunt het hieronder downloaden, of klik op de afbeelding van de cover hiernaast.

Lokaal 14, verkiezingsmagazine van de PvdA Krimpenerwaard

Onze verkiezingspagina