Door Leo Mudde op 19 maart 2017

Gevallen, opstaan, doorgaan

De klap die de PvdA van de kiezers heeft gekregen bij de Tweede Kamerverkiezingen is ook bij ons in de Krimpenerwaard hard aangekomen. We verwachtten dat we zetels zouden verliezen, maar niet dat het er zó veel zouden zijn.

Onze partij is er helaas onvoldoende in geslaagd onze kiezers te overtuigen, ondanks de resultaten die we de afgelopen vier jaar als regeringspartner hebben behaald en onze plannen voor de komende periode.

We zijn nu gevallen, maar we zullen opstaan en doorgaan. Landelijk en in de gemeente Krimpenerwaard. De PvdA was altijd strijdvaardig en zal dat blijven. Het komend jaar gaan wij er keihard aan werken om uw vertrouwen terug te winnen, in de hoop dat u op 21 maart 2018, wanneer u een nieuwe gemeenteraad van Krimpenerwaard mag kiezen, zult zeggen: ‘Die PvdA, dat is toch wel een goede en betrouwbare partij, die verdient onze steun.’

En we zullen nog beter luisteren naar wat u, als inwoner van dit mooie gebied, vindt. Sterker, wij willen u uitnodigen mee te schrijven aan ons programma voor de gemeenteraadsverkiezingen. Daar gaan we nu al mee aan de slag. Wat vindt u belangrijk, waarvoor zou de PvdA zich de komende jaren moeten inzetten? Laat het ons weten, via Facebook of met een mailtje naar [email protected].

Wij zitten niet bij de pakken neer, wij rechten na de klap van vorige week onze rug en werken verder aan een mooie toekomst, vóór u en mét u. Doe mee, samen kunnen we de Krimpenerwaard nog mooier en beter maken!

Leo Mudde,
voorzitter PvdA Krimpenerwaard

Leo Mudde

Laatst genoten opleiding: Sociologie, Erasmus Universiteit Rotterdam. Beroep: Journalist bij de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG). Politieke ervaring: Raadslid van 1990-1994 en fractievoorzitter van 1998-2010 in de toenmalige gemeente Ouderkerk.

Meer over Leo Mudde