Ombudsteam

Er zijn meer dan 150 lokale PvdA-Ombudsteams actief in steden en dorpen, en dat worden er steeds meer. Ook in de Krimpenerwaard hebben we een Ombudsteam. Heb je een vraag of wil je meewerken aan het ombudswerk? Bel of kom eens langs.

In ons team staan vrijwilligers klaar om mensen te helpen met ‘kleine problemen’ . Noem ze klein, maar het gaat hier wel om grote ergernissen: overlast, criminaliteit, juridisch getouwtrek, gebrekkige huisvesting, allemaal zaken die mensen dagelijks raken.
Ombudswerk richt zich traditiegetrouw vooral op klachten over overheidsinstanties, maar wij kunnen je ook op weg helpen als je niet goed weet bij welke instantie je moet aankloppen. Dat kan bijvoorbeeld gaan over een geschil met gemeente, bank, fiscus of een zorgverlener. Wij luisteren naar je klachten/problemen en proberen samen met jou tot een oplossing te komen.

Je kunt contact met ons opnemen door het sturen van een e-mail naar [email protected]. Bellen kan ook: 06-26401712.

Heb je liever contact met het Landelijk ombudsbureau van de Tweede Kamerfractie van de PvdA? Bel dan 070-3182742 of stuur een mail naar [email protected].