12 oktober 2014

Bastille 40 jaar: gefeliciteerd!

Zaterdag 11 oktober vierde de Schoonhovense jongerensociëteit De Bastille haar 40-jarig bestaan. Dat gebeurde in de vorm van een reünie waar iedereen welkom was. De Stichting Open Jeugd- en Jongerenwerk Schoonhoven had lokale politici uitgenodigd het feestje mee te vieren. De PvdA was erbij.

Uiteraard lieten wij deze kans om in gesprek te gaan met de jeugd en nader kennis te maken met deze belangrijke voorziening voor jongeren, niet zomaar voorbijgaan. En dat er ook nog fijne muziek werd gedraaid, was mooi meegenomen. Het was een prettige en nuttige avond. Bastille bedankt, wij wensen jullie nog veel succesvolle jaren toe!

PvdA'ers op bezoek bij De Bastille. Van links naar rechts Marije Willems, Bas Noorlander, Rob Geleijnse, Jos Simons en Pieter van den Dool.

PvdA’ers op bezoek bij De Bastille. Van links naar rechts Marije Willems, Bas Noorlander, Rob Geleijnse, Jos Simons en Pieter van den Dool.