Door Redactie op 15 mei 2016

PvdA draagt Cyril van der Heijden voor als nieuw commissielid

De PvdA draagt Cyril van der Heijden uit Ouderkerk aan den IJssel voor als nieuw lid van de raadsadviescommissie. Hij is de opvolger van Bas Noorlander die per 1 mei stopte met het commissiewerk.

Cyril van der Heijden bezocht in de voormalige gemeente Ouderkerk al regelmatig de fractiebijeenkomsten. Ook sinds 1 januari 2015, toen de nieuwe gemeente Krimpenerwaard van start ging, denkt hij actief mee met de fractie- en de commissieleden van de PvdA.

Fractievoorzitter Rob Geleijnse is blij met de nieuwe aanwinst: ‘We waren op zoek naar iemand met diepgaande kennis van ruimtelijke onderwerpen. Cyril is zo iemand. Hij heeft een écht PvdA-hart, is bijzonder enthousiast en goed bekend met de hele Krimpenerwaard. Kortom: een geweldige aanvulling voor onze fractie. Overigens wil ik nogmaals scheidend commissielid Bas Noorlander bedanken voor zijn inzet voor de PvdA in de afgelopen twee jaar. We hebben als fractie en als raad kunnen profiteren van zijn inzet en kennis en zullen hem zeker gaan missen. Met Cyril van der Heijden hebben we  gelukkig een uitstekende opvolger binnengehaald.’

Lees meer over Cyril