19 februari 2015

Het plakken voor de Statenverkiezingen is begonnen

Her en der in de gemeente Krimpenerwaard verschijnen weer de plakborden in het straatbeeld, daar neergezet voor de Provinciale Staten- en de waterschapsverkiezingen van 18 maart 2015. De PvdA is begonnen met plakken.

Zoals hieronder, in Ouderkerk aan den IJssel en Gouderak

20150219plakbordoud545Ouderkerk aan den IJssel

verkiezingsbord2015545Ouderkerk aan den IJssel

20150219plakbordgoud545Gouderak

2015-02-09 21.31.00 (1)Opbouwen van een verkiezingsbord in Lekkerkerk. Pikant detail: het bord heeft nog de vermelding van de oude gemeente Nederlek…

Twee campagnes tegelijk

In de Krimpenerwaard voert de PvdA tegelijkertijd campagne voor beide verkiezingen van 18 maart, die voor de Provinciale Staten van Zuid-Holland en voor het algemeen bestuur van het Hoogheemraadschap van Schieland en de Krimpenerwaard. Dat doen we met twee sterke troeven, kandidaten die de Krimpenerwaard buitengewoon goed kennen.
Op nummer 6 van de kandidatenlijst van de PvdA voor de Statenverkiezingen staat Leo Mudde uit Gouderak. Tussen 1990 en 2010 was hij zestien jaar lid van de gemeenteraad van Ouderkerk, waarvan het grootste deel als fractievoorzitter. Sinds 2014 is hij lid van het bestuur van de afdeling Krimpenerwaard van de PvdA, het afgelopen jaar als voorzitter.
Tussen de andere kandidaten van de PvdA profileert Leo zich als de belangenbehartiger van het landelijk gebied en hij wil zich inzetten voor het behoud van het groene en natuurlijke karakter van het Groene Hart.

Leo Mudde gaat de verkiezingen van 18 maart in samen met Boudewijn Bruil, de lijsttrekker van de PvdA voor de waterschapsverkiezingen. Boudewijn zit ook nu al in het bestuur van het hoogheemraadschap en hij heeft bij diverse gelegenheden aangetoond de Krimpenerwaard een warm hart toe te dragen.

Meer informatie over beide verkiezingen vind je op onze verkiezingspagina.

leoenboudewijn1545Leo Mudde en Boudewijn Bruil staan samen pal voor de Krimpenerwaard.