Door Pieter van den Dool op 29 januari 2019

Petitie door 2603 personen ondertekend

De petitie tegen grootschalige woningbouw tussen Krimpen aan de Lek en Krimpen aan de IJssel is op 5 januari 2019 gesloten. Deze petitie van de PvdA afdeling Krimpenerwaard is door 2603 personen gesteund. Gedeputeerde Staten van Z-H heeft op vragen van Leo Mudde, naar aanleiding van de plannen van het college van de gemeente Krimpenerwaard, geantwoord dat het beleid van de provincie niet is gericht op grootschalige extra woningbouw in de Krimpenerwaard, maar alleen op bouwen voor eigen behoefte. Voor het complete antwoord van Gedeputeerde Staten gebruik de volgende link. https://staten.zuid-holland.nl/DMS_Import/Onbepaald/Schriftelijke_vragen/2019/3465_ANTWOORDEN_Statenfractie_PvdA_Tweede_oeververbinding_Krimpenerwaard

Pieter van den Dool

Pieter van den Dool (8 januari 1953) is de nummer 9 van onze lijst. Hij woont in Schoonhoven. Laatst genoten opleiding: MBO Weg- en waterbouw. Beroep: Gepensioneerd. Politieke ervaring: Twee jaar burgerlid en zeven jaar raadslid voor de PvdA in de voormalige gemeente Schoonhoven. Pieter over zichzelf: ‘Ik woon sinds 1954 in de Krimpenerwaard. Eerst

Meer over Pieter van den Dool