6 februari 2015

PvdA nu op volle sterkte

Met de installatie van Jos Simons als commissielid van de gemeenteraad is de PvdA nu op volle sterkte. Met drie fractieleden en vier commissieleden gaat het team aan de slag voor een sterker en socialer Krimpenerwaard.

Bij de eerste vergadering van de gemeenteraad, op 2 januari, kon Jos Simons niet aanwezig zijn. Daarom werd hij deze week alsnog officieel benoemd. Het sociaaldemocratisch smaldeel in de Krimpenerwaardse politiek bestaat nu uit de raadsleden Rob Geleijnse (Lekkerkerk), Marije Willems (Schoonhoven) en Gerjo Goudriaan (Ammerstol) en de commissieleden Cees van der Graaf (Lekkerkerk), Jos Simons (Gouderak), Bas Noorlander (Stolwijk) en Aris Maat (Ouderkerk aan den IJssel). Meer informatie en contactgegevens vind je op onze pagina Wie is wie.

20150203joss545Bloemen voor ons commissielid Jos Simons uit Gouderak.

20150203nieuweleden545Omdat enkele van op 19 november gekozen raadsleden zijn doorgeschoven naar het college van burgemeester en wethouders, werden deze week ook vier nieuwe raadsleden geïnstalleerd. In totaal waren er bloemen voor zeven mensen: vier raadsleden en drie commissieleden. De PvdA wenst ze allemaal veel succes!