Door Redactie op 14 maart 2015

PvdA scoort in badmintontoernooi Ouderkerk

‘Het is lang geleden dat we iets hebben gewonnen. Dit is een goed gevoel’, zei fractievoorzitter Rob Geleijnse van de PvdA Krimpenerwaard met veel zelfspot, na de eerste gewonnen partij van het bedrijventoernooi van de Badmintonclub Ouderkerk aan den IJssel. De PvdA deed daar fanatiek aan mee.

Uiteindelijk vielen we buiten de prijzen, maar onze inzet en enthousiasme waren er niet minder om. Namens de PvdA stonden tussen de lijnen Rob Geleijnse uit Lekkerkerk (fractievoorzitter), Aris Maat uit Ouderkerk aan den IJssel (commissielid), Gerjo Goudriaan uit Ammerstol (raadslid), Sandra van Winden uit Haastrecht (oud-fractievoorzitter in de raad van de voormalige gemeente Vlist) en Leo Mudde uit Gouderak (kandidaat-Statenlid). Het rode team werd gecoacht door Henk van der Wal uit Ouderkerk aan den IJssel (bestuurslid).

Na afloop vond iedereen dat dit zeker voor herhaling vatbaar was. Het is goed om niet altijd met politiek bezig te zijn, maar elkaar ook eens op deze manier te treffen. Dat geldt voor de PvdA onderling, maar natuurlijk ook voor de mensen in de andere teams waar we leuk contact mee hebben gemaakt.
Maar helemaal apolitiek was het natuurlijk ook weer niet. Tussen de partijen door riepen we iedereen wel op, woensdag 18 maart te gaan stemmen.

Een foto-impressie:

badm6545Het team van de PvdA.

badmgrf545Groepsfoto van alle deelnemers aan het eerste bedrijventoernooi van BC Ouderkerk aan den IJssel.