Door Redactie op 13 juli 2016

PvdA sluit politiek jaar zonnig af

Met een drankje en een hapje heeft de PvdA Krimpenerwaard in een zonnig Haastrecht het politieke jaar 2015-2016 afgesloten. Fractie, commissieleden, steunfractie en bestuur blikten terug en keken vooruit naar het nieuwe jaar dat in september van start gaat.

Afdelingsvoorzitter Leo Mudde bedankte met name de fractie die, met niet meer dan 3 leden in een gemeenteraad van 31, goed haar partij heeft meegeblazen en veel onderwerpen op de agenda heeft gezet. Dat zal ook het komend jaar weer gebeuren. Het wordt sowieso een belangrijk jaar dat voor een deel al in het teken zal staan van de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. Dat lijkt nog ver weg, maar nu al denken wij na over de periode na die datum. Ook dan moet er weer een partij staan met gedreven mensen die betrokken zijn bij dit mooie gebied en zijn bewoners en bereid zijn veel tijd en energie te steken in het werken aan een sterke, sociale en eerlijke gemeente.

Werk aan de winkel dus, maar eerst gaan we genieten van een welverdiende vakantie.

Dat wil niet zeggen dat de PvdA niet bereikbaar is. Je kunt ons ook in de zomermaanden blijven mailen naar [email protected]. Misschien krijg je niet direct de volgende dag een reactie, maar wel zo snel mogelijk. En ons blijven volgen kan natuurlijk ook, via deze website, Facebook en Twitter.

Enkele foto’s van onze slotbijeenkomst in Haastrecht:

20160713pvda4545

20160713pvda2545