Door Redactie op 20 oktober 2015

Denk mee over lijn 197!

De provincie roept gebruikers van buslijn 197 (Schoonhoven-Gouda) op mee te denken over de ontwikkelingen van deze verbinding.

Voor de toekomstige ontwikkelingen van buslijn 197 gaat de provincie graag in gesprek met gebruikers en andere belanghebbenden over hun behoeften en wensen. Ben jij of ken jij iemand die belang heeft bij de ontwikkelingen van lijn 197? Meld je dan aan om deel te nemen aan een van de groepsgesprekken over dit thema in november met reizigers en belanghebbenden. Jong en oud; niet, weinig of vaak reizend met lijn 197; scholier, forens, of vrijetijdsreiziger; iedereen is welkom!

Heb je interesse? Stuur dan een mail naar [email protected] o.v.v. ‘deelname groepsgesprek lijn 197’. Vermeld daarbij naam, woonplaats, e-mailadres en telefoonnummer en eventueel alvast een toelichting waarom je graag deel wil nemen. Adviesbureau inno-V organiseert deze groepsgesprekken in opdracht van de provincie. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

De provincie Zuid-Holland werkt als opdrachtgever voor het openbaar vervoer samen met vervoerder Arriva aan het continu verbeteren van het OV.

Bron: Provincie Zuid-Holland

Buslijn 197 is kandidaat voor het R-net keurmerk. Dit keurmerk staat voor hoogwaardig openbaar vervoer in de Randstad en is betrouwbaar, frequent en comfortabel OV. Lees meer hierover op de website www.zuid-holland.nl/r-net.