PvdA vraagt naar ervaringen met gemeentelijke dienstverlening
De PvdA in Krimpenerwaard wil graag van inwoners horen hoe de ervaringen met de nieuwe gemeente zijn. Wij horen van verschillende kanten dat de dienstverlening van Krimpenerwaard nog niet optimaal is en willen weten hoe groot de problemen nu daadwerkelijk zijn.
Rob Geleijnse, fractievoorzitter van de PvdA in Krimpenerwaard: ‘De nieuwe gemeente zou juist een verbetering in de dienstverlening moeten betekenen. Via afspraken bij mensen thuis, in veelgebruikte gebouwen als bibliotheken en in de gemeentekantoren kan de inwoner profiteren van een gemeente die veel beter bereikbaar is dan in het verleden én een betere service biedt. Niet alleen overdag, ook in de avonduren. Op dit moment krijgen wij echter van veel inwoners juist het tegenovergestelde te horen. Om te achterhalen hoe groot de problemen zijn én hoe het beter kan, vragen wij inwoners hun ervaringen met de nieuwe gemeente naar ons te mailen. Daarbij zijn uiteraard zowel negatieve als positieve ervaringen welkom. Reageren via onze Facebookpagina kan natuurlijk ook.’
De PvdA maakte zich tijdens de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen al sterk voor een verbetering van de dienstverlening. De nieuwe gemeente biedt volgens ons nieuwe kansen om de service van de gemeente te verbeteren. Niet alleen via fysieke loketten, maar juist door zoveel als mogelijk gebruik te maken van internet, locaties als dorpshuizen en bibliotheken en afspraken bij de inwoners thuis.
Inwoners kunnen hun reacties mailen naar [email protected] of plaatsen op onze Facebookpagina ().